måndag 14 april 2008

mohä?

måndagar är som söndag nummer två. jag är fortfarande trött och sliten efter helgen och jag börjar se gammal ut. helgen var dessutom den värsta på länge, fy fan va dåligt, värdelöst! nästa helg måste bli bättre, då är det min och Z födelsedagsfest. jag ska bli destruktivt full och klösa nån i ansiktet. det som började så fint, nu är allting förstört, den här helgen förstörde allting, skit skit skit. aja, men nu i veckan är det planering och inköp och fix och träning som gäller. på onsdag fyller jag tjugotre. hoppas ni haft en bättre helg. phö.


edit: och just det, jag gjorde en brasiliansk vaxning i fredags och det gjorde ohyggligt ont, men det gick att stå ut och jag kommer göra det igen. tjohej.

edit: och fyfan för grannar, det är bland det värsta som finns. efterfest hos mej i fredags och inte speciellt hög musik, men någon skickade störningsjouren på oss, dom kom två gånger och sa att det här hamnar i kontraktet. jag frågade om dom ville komma in och festa, men det hann dom inte. jag vet i alla fall vem det är som ringde dom, vi har en sosse under oss, han är bitter och gillar när han kan säga, rätt ska vara rätt. jag tycker i alla fall att man personligen går och säger till innan man skickar, inte bara en, utan TRE vakter på någon sådär.
det var allt för mej.

4 kommentarer:

tIS sa...

bittra sossar är det värsta som finns. hade jag bott under dig så hade jag bara varit ledsen för att jag inte hade blivit inbjuden till festen.

big up L.

Nollan sa...

Önskar måndag var som söndag här också. Eller det kanske den är ändå. Lika intetsägande och trist. Har sett bättre helger. Men nästa helg, då jävlar! Sura grannar till trots.

beerbelly sa...

Håller med söndagen bara rullar på. Hade man inte haft en kalender och ett surt jobb så hade det varit omöjligt att skilja dem åt.
Trist att helgen var sunkig. Klart nästa blir bättre :) stor partyt då ju.
Brrrrazillian =)
Trist med en stygg granne. Vågade väl inte säga till själv förstås. Surt ändå.
Hoppas kvällen blir bra ändå.
ptja

Anonym sa...

tis- ja, man vill fan flytta ut i hus eller nånting alltså. men det är bara den där sossen vi har problem med, alla andra e schysta.

beerbelly- vågade inte säga till själv, nämen så larvig man kan vara då, då skickar han vakterna på oss i stället. fega åsna. han ska få en tårta i ansiktet. och den ska svida.
ja helgen blir nog bättre!