tisdag 2 september 2008

tell me

för satan, han har nu gått och blivit hulken. men jag kan inte säga något för jag skrev på papprerna igår om att jag byter skepnad till en belgisk bärfis istället. om det här förhållandet ska funka måste vi nog anstänga oss lite mer nu. annars är det inte så mycket mer som har hänt, flygande jacob var här i morse. han råkade krashlanda inne hos grannarna och gjorde ett litet hål i väggen in till oss med sin ena känga. sen bjöda han på det allra hårdaste lakritz från etiopien. det var en höjdare. svejs, sa han när han flög iväg och nu sitter jag här ensam och knådar på en deg som jag fick på sjukhuset. allt är fint. snart är det helg.

2 kommentarer:

tIS sa...

gräset kanske är grönare på andra sidan. men även hundar bajsar där.

Anonym sa...

tis- sant. sant. och inte plockar dom upp efter sej. inte polackerna heller.