måndag 30 juni 2008

igång


jag träffade J igår och meckade lite med bilen. och den startade på egen hand och vi kunde köra med den. nu behövs bara lite småfix så är den klar för besiktning sen.

syrrans unge i bilen

J meckar


jag posar

zeppe kör

tillslut fick vi igång den och körde lite med den på parkeringen




idag regnar det oavbrutet. det är ganska mysigt, men jag tänker sätta på mej en klänning ändå för jag ska in till stan och möta N. vi ska på cosmonova. jag har aldrig varit där. det känns lite töntigt, men vad gör man inte för kärleken som courage säger. men för att kompensera töntigheten så ska vi ha riktigt rått sex sen.
svejs.

6 kommentarer:

beerbelly sa...

Gött att ni fick fart på den. Hoppas besiktning och skit går bra. Aha redan full med ungar och campingutrustning, najs. Ha det bra idag.

Zombie sa...

stenhård buss!!!

Anonym sa...

beerbelly- ja, jag hoppas också att den går igenom och att man snart kan börja köra den...annars får jag sälja skiten och köpa en Harley istället.

zombie- aaa vet. :)

Anonym sa...

SHIT va fin folka! jag lärde mig köra i en sån förövrigt, fast körkort har jag inte skaffat än.

svar: precis, manuell fokus is the shit!

Anonym sa...

helt jävla underbar bil. eller husbil. eller buss.

Anonym sa...

milk- okej, jag ska lära mej lite mer om min kamera, har ju för fan haft den ett år snart och använder den nästan aldrig för att jag inte kan nåt.
aaa, bilen är fet, måste bara fixa det sista först, vet inte ifall jag hinner det innan sommarn e slut bara, det suger.

geeken- ja, visst e den. men den kostar mej pengar fan.