onsdag 24 oktober 2007

bitches doin it, bitches filmin it

det brinner i kalifornien och jag har lagat två hål i tänderna idag. på grund av min löjliga tandläkarskräck gav dom mej värsta rosa superdrinken som gav mej en total black out. jag minns inte hur jag kom hem, men när jag var hemma åt jag massa mat och spydde och sov i flera timmar och vaknade av att det var dawssons creek på teve. jag kunde inte röra på mej, jag kunde inte hämta kontrollen så jag tittade på dawssons creek och mådde illa. sarkastiskt.

nu sitter jag här och beställer hem massa filmer. jag ska köpa robin hood, djungelboken, alice i underlandet, skönheten och odjuret, lejonkungen, dr snuggles och futurama. jag känner mej som dr snuggles med den där lilla tekoppen uppe i himlen med får och giraffer, det beskriver min dag ganska rejält. tack för det, tandläkare kan vara snälla dom med.

min granne fick hämtas med ambulans idag. han hade satt en haschbit i halsen när han skulle bita av en bit och röka den på ballkongen.

jag har tappat en stod del av minnet så tyvärr kan jag inte skriva mycket mer idag.
en liten bild på arnold schwarzenegger vill jag ändå ha, för han måste ju ändå vara det coolaste dumhuvet som finns:



tillsist så har danny boy lagt ut en video när jag och bella dansar. den finns här.

/shake hands with dick

Inga kommentarer: