tisdag 30 oktober 2007

my neighbor puts naked men in her dollhouse


zandra och jag funderar på att åka till köpenhamn snart
och kolla då bara in det här hotellet, hotell fox:




det måste man nog boka lång tid i förväg.
äh, jag skulle lika gärna kunna bo på ett sunket
vandrarhem, det är minst lika kul.
bäst av allt skulle vara i en sovsal så att man fick
turas om att hålla vakt eller sova med sin packning
innanför trosorna eller nåt.

idag ska jag hem till fredrik
och äta god halloweenmat.
nu ska jag röka en cigg och gå på toaletten.
hej hej!


och så veckans bathtub art:



/loathing

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha hoppasan vad kommentarer! låter som en jätterolig ide med bilskroten, tycker själv att det var hur kul som hellst att fota på soptippen blev så många snygga bilder och det gjorde inget att bilderna blev korniga blev bara en snygg effekt! kommer fota där lite till och från nu framöver!

och den där tatueringen under armen kan inte ska ha varit helt skadefri. Jag funderar på att skriva något i nacken på latin jag.
Dina blir säkert snygga, du får visa dom i bloggen när dom är färdiga!

Flesta av mina bilder hittar jag på en sida som heter Thecobrasnake, kika och njut=)

tIS sa...

ser ut att vara ett myzigt hotell.
likaså tuben.