lördag 27 oktober 2007

vänligt bemötande är våran affärsideé

på teve demonstrerar dom hur man kan få balkongen att leva enda fram till jul.
jag drömmer om en liten alien som springer runt och håller folk i händerna.
jag ska nog boka ett rum på hotell i en eller två dagar.
det vore skönt.
jag kan tömma minibaren och busringa från sängen hela natten.
nu måste jag tända en cigg.
ikväll blir det utgång och jag mår redan illa.

föresten, Harry har köpt en get.
den klättrar på hans möbler och öppnar hans
kylskåp och käkar upp hans mat när han inte
är hemma, dricker hans bärs, knullar hans brudar.
den där jävla geten tar över hela hans liv.
men Harry vill ha kvar den.
han säger att den är söt när den sover och ibland
använder han den som bord och ibland som
en prydnad i fönstret.
geten är en djävulsget, men han låter den hållas.

Inga kommentarer: