söndag 16 december 2007

god natt

min sjöman påminner mej om att ta mina p-piller. jag tycker det är gulligt att han tänker på mej men det säger jag inte till honom. han säger också att rostade bananer är goda och att jag borde testa det någon gång. jag säger, ja någon gång. han har också köpt rulltobak och en pipa idag eftersom hans försvann med skeppet, men han delar den inte med mej än, han säger att det är heligt att dela pipa med någon, känsligt, en öm punkt, som att prata om någons döda mamma eller torka sej med samma skitpapper som någon annan. jag säger att det är lugnt för jag har en egen pipa.
då blir han imponerad, men det visar han inte.

god natt.

1 kommentar:

beerbelly sa...

Bra att det börjar ordna till sig med sjömannen. Hehe samma skitpapper är onekligen en ömpunkt.
Sov gott.