tisdag 4 december 2007

jag skulle hellre vilja vara här:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ohh. Visst är det fascinerande, och på något märkligt sätt vackert. Men jag tycker att det är läskigt. Har alltid tyckt det. Liksom djupet, det mörka, det som döljs bortom min fantasi, långt där nere. Det skrämmer mig. Jag tcyker om bläckfiskar som finns uppe vid ytan och en bit ned. Med där nere där allt är transparent och försvinner in i det svarta. det får mig att rysa. Särskilt de långa långa djuren som liksom bara skulle dyka upp i mörkret och titta på mig. Och jag vet att den skulle kunna döda mig. Det blir nästan panik. Allt den kroppen som bara rör sig med havet och är så stor på något vidunderligt sätt. Det är jag rädd för. Jag vill nog se bild på vovven. Istället. För nu kan jag inte ha fötterna på golvet. det kan komma en jättestor transparent grej och äta mig.

Anonym sa...

Varför var du bitter igår? Idag är jag stressad. Stressad som en iller som blivit skållad på rumpen. Eller alternativt svansen. Ish. Skulle åkt till Arlanda på lördag. Nu blir det Stockholm imorgon. Eller Norrköping först. Ihhhh

Anonym sa...

skrämmande och vackert. Jag får sådan inspiration av att se på detta.