tisdag 11 december 2007

nu har man varit stark ännu en gång

stormen är över för den här gången. jag satt på toaletten hela dagen igår, måndag, och jag tänkte bara på mat och vid ett tillfälle åt jag också mat i fantasin. jag dukade upp ett stort bord och bara frossade. trodde det skulle dämpa hungern lite. men det blev bara värre.

ja, dom hittade i alla fall ingenting i tarmen på mej, allt såg fint ut.
jag undrar vad dom gör med en när man är sövd.
sätter på mej en clown-näsa och tar bilder, skämtar om att man kanske har lite rövhår,
och så skrattar dom och fotar ens röv också och sätter upp bilden på en anslagstavla
i personalrummet, jag menar, det måste ju finnas en anledning varför narkosläkare är så vänliga, när man har somnat sätter dom igång med sina hyss, det är jag säker på.

i alla fall, nu bajsar jag som en normal kvinna ska göra och jag röker cigaretter och äter fiskgratäng!
allt är bra.
innan jag går över till syrran så ska jag klistra in en liten händelse.
ganska kul.
men ni behöver nödvändigtvis inte tycka det:


centrum
utanför krogen (och systembolaget, dom ligger kant i kant)
kl 14.02
en man i rullstol
och en något överviktig kvinna


"nämen, peter, vad har hänt, varför sitter du i rullstol för?"

"jag har fått en stroke...dog nästan.............näää jag ba skoja fö fan, hahahaha, jag var full och ramlade."

"sitter du och skojar om att du fått en stroke!!?"

"...ja.. det..kanske var lite dumt...."

".........."




godnatt människor!
/loathing

1 kommentar:

beerbelly sa...

Skönt att det är avklarat och med bra besked.
Clownnäsa tror jag definitivt på :). Historien var roligt med.
Ha en bra kväll.
Kram.