söndag 17 augusti 2008

lite blås

i fredags drog vi till kvarterskrogen och drack en mass vin och dansade. vi träffade en man som kallade sej själv för Kåse och forskade i om mammutar. han bjöd på chokladgodisar direkt ur jackfickan och dansa kunde han. tyvärr kom han aldrig med på bild.


C öppnar presenter från asien

när krogen stängde var vi alla fulla och fina. jag åkte hem till killen som hade däckat med kläderna på. jag satte mej inne hos författaren i förrådet och pratade om dittan och dattan innan jag också somnade.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde du hur jag sjöng där inne i förrådet i morse? Alla andetag som bara härmade mig när jag är i mitt livs form...
Jag menar;
-Man måste ju kunna få dricka whiskey och slicka fitta.
Bara man inte förstör.

Anonym sa...

babywriter- du har så rätt. alla snubbar tittar på formel 1 och runkar samtidigt. jag skulle nog göra samma sak om jag var snubbe. tyvärr hörde jag inte dej sjunga. jag är för vithyad.

Anonym sa...

Tänk, allt är så rent.
Alla pissar på alla och ändå är det så rent allting.
Att självsmeka sig till motorsport låter torrt. Gör aldrig det.
Jag gör aldrig det.
Jag gör annat.
Helt livsfarliga grejjer.
Sånt som märks.

tIS sa...

tack hörru! ser fram emot detta.
jeans får man aldrig nog av!

Anonym sa...

babywriter- man ska synas, märkas, spela roll. ibland spelar inte jag nån roll. då ligger jag i soffan med ett finger i röven.

tis- nej, jeans vill man ha i kylskåpet, överallt.