måndag 11 augusti 2008

urinen

min urin är inte bra säger doktorn. jag har fått en kraftig urinvägsinfektion och njurarna har tagit stryk. hur fan har jag kunnat få det, frågar jag. ja, man kunde tydligen få det om man hade mycket sex tillexempel. men, sa doktorn, du har fått det för att du är extra infektionskänslig efter antibiotikakuren. wihih, vad gör farbror doktor då, jo skriver ut mer penicillin som jag ska äta i en vecka, "noll sexaktivitet" skriver han på pappret, min doktor är från belgien, han frågar om jag har en partner och sen berättar han en saga om män som går på toaletten, dom håller i penis och sen dom inte tvätta hand. han vill att även min kille ska vara noga med hygienen under kuren. sen visar han mej en bild på sin dotter. du är samma ålder som henne, säger han.


annars, vad händer annars, helgen gick förbi med lite rött vin och middag hos brorsan, annars gör man sej bara hemmastadd här i nya lägenheten. författaren får ju bo i förådet på tomten. vi har lagt golv åt honom och nu ska vi isolera och fixa lite värme också. jag och N åkte till ikea och fixade en ram till våran karikatyr. vi hängde den ovanför sängen.


nu ska jag ut i solen lite, äta nötter och fisa.

hoppas ni har det fint.


hej

2 kommentarer:

Anders Sparring sa...

Ta det lungt nu. Om jag får säga är det nog inte sexet du ska minska på, snarare flarran. Sa han inget om det, doktorn?

Men att N ska hålla snorren ren, ska man väl inte behöva tala om för honom? Det är ju en hederssak och bara för att man har blivit sambo får man inte sunka ner sig så pass..

loathing sa...

anders sparring- jo snorren håller han ren, men händerna, killar tvättar ju bara händerna efter att dom ha skitit, varför?