onsdag 27 augusti 2008

måndag tisdag onsdag

måndag
jag och b fikar

och går i second hand affärer

jag handlar för alldeles för mycket pengar. nu får jag äta kina puffar och nudlar till middag i en månad. vaxa muttan får jag vänta med till jag har hämtat mej från svälten.


Tisdag

jag träffar A och vi lagar mat och dricker australienskt vin med smak av tropiska frukter och gröna bananer. vi bestämmer oss över en skål att vi ska starta en restaurang där vi ska servera ost gjord på kvinnlig bröstmjölk och spela upp chilensk samba-porr på stora teveskärmar.

annars har jag en passion och helig ritual att då och då gå runt i gamla second hand trosor från 60 talet.
A ger mej en cd skiva från grekland.



onsdag


idag ska jag handla, dammsuga, byta lakan, jogga, tvätta håret, skicka en bild på min röv till killen, ladda ner belgisk skräckfilm, kolla på en resa till spanien, vara helt ensam, vilja knulla, få onanera istället, göra pannkaka, raka benen, träna handen.
jag längtar bara till helgen så jag kan få supa.
jag kanske måste börja plugga nånting.
nu klämde jag en finne. jag känner mej så sensuell när jag gör det.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Som du vet så gillar jag att du är väldigt anal...
Har du blekt din anal?
Poppis nu.

loathing sa...

babywriter- nej jag kör på braziliansk vaxning, det inkluderar rövhåret.
jag vet inte vad jag ska göra med min tid idag, den är för knapp för det jag behöver göra, ingenting passar ihop och jag är sugen på godis, gummibjörnar, det är jag aldrig, jag tror jag e gravid.

Anonym sa...

Menar du brasiliansk verkligen?
Många tar fel...
Brasiliansk är helt slätrakad.
Ingen lite porrstrimma alls fram?
Och. För övrigt.
Du som är rövfixerad kan inte ha blivit gravid!
Man måste få fertil säd i framstjärten, snippan, för att det ska bli barn.

Anonym sa...

babywriter- ja, brasiliansk, allting bort. jag tycker det är skönast. jag känner mej rak i ryggen då.
om jag får säga det så har jag aldrig velat bli knullad i röven.
det är inte min grej.
killen tjatar.
han kanske får det nångång, men jag tror inte det.
det är inte så charmigt.
jag gillar allt annat, men inte det.
nu ska jag åka buss.

PinnKakan sa...

men alltså... har själv aldrig vaxat muttan. gör inte det svinigt ont?? men vad vet jag, det kanske är värt det?

Anonym sa...

Du kommer aldrig gilla att ta kuk i arslet bara för att din kille tjatar. Never!
Man gillar det för att man är kåt, vill lite mer och upptäcker att det var jävligt skönt.
Ge aldrig efter för killar som tjatar...

Men allt det där vet du
som en gång har vart
på Sönder Boulevard.

Anonym sa...

Du kommer aldrig gilla att ta kuk i arslet bara för att din kille tjatar. Never!
Man gillar det för att man är kåt, vill lite mer och upptäcker att det var jävligt skönt.
Ge aldrig efter för killar som tjatar...

Men allt det där vet du
som en gång har vart
på Sönder Boulevard.

loathing sa...

pinnkakan- ja det gör svinigt ont fan, men joo det är värt det, efteråt.

babywriter- jo jag vet, så jag gör det ju inte om jag inte känner att wow det skulle va najs att testa.
men det gör jag inte.
jag känner wow jag vill ha en till tatuering.
wow jag vill gå på monster jam i november.
wow jag vill knulla på en gunga utomhus, men min kille vill inte.
pahh!
nu lyssnar jag på rock och steker pannkakor.

Anonym sa...

Din kille verkar boring...
Inte riktigt vad en openminded brud som du i sitt livs form behöver. Och.
Jag ÄLSKAR brudar med en eller två sköna gaddar... och så sluta vaxa.
Veet [den blå -för "ömtåliga ställen"] gör "vaxjobbet minst lika bra som vaxning. Utan smärta.

p.s.
Diablo, Hornsgatan gaddar bäst!

Anonym sa...

Glömde att förklara för dig att bästa sättet att få en tjej sugen på analsex är ALLTID att slicka henne riktigt bra... jag vet inte varför men något händer om man vet hur man slickar någon omsorgsfullt. Girigt och blött tills hon efter en avslappnad behandling når "lilla döden" och riktigt högljutt, skrikande kommer som hon aldrig kommit förut...
Där börjar lustar och trådar spinna för att få mer än ett hål varsamt behandlat med ett lekfullt finger och en varm blöt tunga...
Få henne att bli kåt på sig själv.
Känner du igen det eller kan du förstå...?
Och.
Kan "han" skicka upp dig i brygga?

tIS sa...

intressanta topics här inne på "kommentarfältet".

ja, det är sant. hade jag inte varit så kallat "fri" så hade valet att flytta till götet inte varit lika självklart. så det finns väl en ljuspunkt i mitt vardagliga liv. :) vilken är din=?

Anonym sa...

babywriter- vadå gadda? jag gillar att vaxa bort allt, men den här månaden har jag inte råd så jag får spara ut skiten och sen kommer det göra helvetes ont istället.