måndag 10 mars 2008

-hur är det? -fest!

i fredags var jag och Z hemma hos D i hans nya lägenhet. vi spelade tevespel och drack drinkar och sen gick vi vidare till kvarterskrogen där det var ännu mer dricka och endel dans.

i lördags var det fest igen och mycket sexig dans och hångel. i söndags var det skräckfilm och tevespel som gällde. idag är det måndag och det är bara crap crap crap. jag har inte ätit frukost. men jag har rökt en massa cigg. måndan kan gärna få brinna upp. precis som videobutiken här nere i centrum i lördags. fast det var ju lite tråkigt, men om det hade varit måndan som brann upp i stället hade jag inte rört en min. god natt. jag vill ha helg.

10 kommentarer:

beerbelly sa...

Ser ut som du skötte dig rätt bra ändå. Skaplig fokus på bilderna ju :D
Låter som en perfekt helg. Både lugn och party. Inte minst hångel kan ju höja en helg.
Helg är ruskigt bra.. men måndagen är snart slut. Ät frukost nu om du inte gjort det!
Tja

Anonym sa...

Jag vill också ha helg. Fast helgen kommer att komam fort. Det känner jag på mig.

Anonym sa...

Jag vill också ha helg. Fast helgen kommer att komam fort. Det känner jag på mig.

Anonym sa...

beerbelly- dom där bilderna är från början av kvällen. sen finns det inga fler bilder. men visst jag vart inte så full jag brukar bli. frukost hoppade jag över. lunch med. jag är bara för twisted idag.

kajsa- ja det får vi hoppas.

Anonym sa...

En reseguide som du borde va intresserad av: http://www.aftonbladet.se/resa/article1830174.ab

Anonym sa...

jesper- en reseguide? okej ska kolla in, thanks....

Anonym sa...

jesper- haha, bra tips, det låter jätteintressant!!

Mrs S sa...

Du har nydeligt har! Blankt, jamnt och med fyllig farg. Jag ar nybliven brunett och spanar in sant dar med fargens fyllighet nu. Min ar asdassig tyvarr, maste prova nagot annat fargmarke.

Kvarterskrogar rules!
Fler syltor at folket.

Anonym sa...

fy fasen darling ditt har ser helt faaaboulus ut

hur gor du liksom det lar ju inte vara din idealiska kost eller?

ol ska ju vara bra har jag hort

loathing sa...

mrs s- ja mitt hår ser riktigt roligt ut på den där bilden, och visst jag har skandinaviskt hår, fina hårstrån, men därför är det lätt flygit och trassligt också så jag önskar jag hade lite tjockare.
lycka till med ditt eget garn!

kimberlie- jag har ingen aning om varför det ser ut sådär. jag hatar egentligen mitt hår, det är platt och tunna hårstrån och svårt att få styr på...men jag använder bedhead, fast bara i topparna.
i övrigt gör jag faktiskt ingenting.
öl är gott att dricka om inte annat, har aldrig haft det i håret =)