fredag 23 november 2007

det här inlägget är tråkigt men jag lovar att göra ett inlägg om saker jag vill bita sönder.

lite fina foton.....


foto: wynn bullock





foto: bruce davidson



foto: stina deurell






jag vill ha en sån här i julklapp, snälla någon?




plastkamera Diana. den ska tydligen ta riktigt fina oskarpa bilder!

__________________________

well,well.
idag är det grått och trist väder.
zandra lurade mej att det var snö ute idag när
jag vaknade.
men så var det inte.
jag gick upp halv ett.
åt en jordnötssmörsmacka, ett ägg
och drack en smoothie.
sen gick jag ut med jycken.
jag stod där och önskade att han kunde
skita nångång så jag fick gå in igen.
nu sitter jag här.
ikväll blir det middag för bella och elina som
sticker utomlands i ett år.
planerna är att gå ut efteråt, men det orkar inte jag,
inte än, jag mår inte så pass bra i magen.
men en god indisk maträtt och lite skitsnack
och goodbyes och fina bilder i alla fall.
nu ska jag hem och duscha.
go kväll!
/loathing


Inga kommentarer: