tisdag 27 november 2007

smekningar och matad med korv

dont suffocate yourself with a bag!




taxichauffören som kör in mej till sjukan idag är jägare.
han äger egna jaktmarker och så går han ut med sina tyska jaktterrier
och skjuter rådjur och sen styckar han dom och fryser in dom.
ibland träffar han andra jägare och jagar på deras jaktmarker,
men då är det bara för skojs skull, dom sitter runt en eld och leker med köttet.
han säger att han gillar rådjur, dom har så fina rövar.
sen pratar han om sina fina hundar och hur han
har varit tvungen att skjuta två stycken, schäfrar.
första gången var för tio år sen.
han berättar: min polares hund var gammal och sjuk och kunde knappt
gå och jag sa till han, vafan nu får
du fan ta och döda hunden, tänk på den, den lider,
och han sa jaja jag ska, men vad fan händer sen då efter en månad
när jag träffar han igen, jo hunden är FORTFARANDE levande,
och jag säger nej, nu knäpper du hunden rakt mellan öronen
så den får dö nån satans jävla gång och snubben säger jag kan
inte skjuta den, vill inte du göra det och jag säger
jag vill inte, men jag kan!
så vi gick ut med den i skogen och han matade den med korv
och klappade och strök på den och sen skjöt jag
den rakt i nacken.
fan, det är ju det bästa sättet för nån att dö, där sitter
den där jävla hunden och är skitglad och får korv av husse
och så PANG, kan man dö lyckligare, det är som
att dö mitt inne i en orgasm i ett samlag, eller har jag fel?
jag säger att han inte har fel.
sen lämnar han av mej vid sjukhuset och jag går
in och gör min smärtbehandling i tre timmar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag åt på tåget, av alla ställen. När jag var ung, gick Gilbert ofta på auktion med pappa. Han köpte möbler, och jag bjöd på dem. Ville bjuda på en uppstoppad räv, men han ville bara ha stolar. Köpte en urful tavla en gång, bara för att.

Jag vill ha frid i sinnet, och mer tid i världen. I julklapp kommer Gilbert att ge bort moralkakor, och skeva värderingar.

Vad vill du själv ha i julklapp?

Anonym sa...

Det finns något med uppstoppade djur, som är så obehagligt att de är behagliga.

Det känns ibland tiden bara flyter förbi, och att jag aldrig är i nuets flod. Bara i rännstenen dåtid, eller i upplopet framtid.

Min hund älskar snö, god mat också, däremot är hon misstänksam mot nya människor.

Anonym sa...

Tja. Såg nu att du hade svarat på en av mina kommentarer på Nittonde Stolen. Eftersom det inte är bara jag som har den sidan kan du gärna svara och greja på blitzregnbaby.blogspot.com istället, för den har jag mer koll på, så går det inte en vecka innan jag upptäcker det.

Baus!

Anonym sa...

Jag jobbar på det, mitt alterego tjatar ständigt på mitt leverne. Nuet känns läskigt, och därför känns det lockande att leva i en annan tid.