tisdag 20 november 2007

fy fan alltså vad man grisar ner sej när man är en varg i en fårhage






credit: loathing
lång dag. jag var på en smärtbehandling på sjukhuset.
min läkare var jugoslav.
jag sa att han var vacker.
i entren stod ett litet bord och två stolar.
man fick sitta där om man ville.
det låg en tjock bok på bordet som
man fick skriva i eller läsa vad andra
hade skrivit.
jag skrev ingenting.
men jag hittade nånting som någon
annan hade skrivit som lät så fint:
"igår föddes min dotter.
nu har jag just varit på pressbyrån
och köpt snus."
______________________________
jag vill julhandla.
jag vill handla en sax och lite
limm till alla jag känner.
så får dom göra vad fan dom vill.
om jag fick limm i julklapp
skulle jag smeta in det på öronen.
jag måste skriva en ny krönika
till våran lokaltidning snart också,
det var ett tag sen.
sen kan jag bli ett spädbarn.
äh, kan inte nån bara tvångsinta mej för nånting?
godnatt.
/loathing

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går det att läsa dina lokaltidningskrönikor på internet?

Anonym sa...

I wanna read dina krönikor! Varför har du inte talat om att du skriver sådanna? Shit vad roligt! Vi kan bli krönikebuddies du och jag. Får jag inte läsa blir det kanske ingen bild på en bajsande liten söt bläckfisk.. :)
Och jappsi japp. Kajsa ska till Oman. Igen. Jag var där för.. 6 månader sedan. Men det är väldigt fint. Och varmt. Så finns det massor av delfiner utanför hotellet så man kan ligga och sola, bränna sig så man blir illröd, kika på delfiner, dricka ljummen läsk och fundera på om det inte är varmt att gå runt i burkha. Samtidigt.
Men Danmark är fint. Väldigt fint. Köpenhamn är ju min favoritstad. Har du facebook? Om du addar mig så kan du se på väldans knasiga bilder ifrån en väldans knasig resa dit i sommras :D Wiii
Hoppas dagen varit bra. Inte kul med smärtbehandling. jag har också varit på sådan. I tre veckor. Fast jag spelade mest Tvspel..