måndag 5 november 2007

utlåtande

1. det bästa som finns är att leta upp gamla grupp och familjebilder från 18oo-talet.
den här bilden är en favorit, den är så läskig att jag blir skitnödig. kolla på den längst bak till höger, fy fan.
2.idag ska jag köpa ett träningskort och börja träna igen, det kommer bli kämpigt, men skönt.

3. I rule this house, I gotta buy some shoes. this sucks!
4. jag ska göra om mitt badrum till ett konstgalleri! när man går in i det ska man inte kunna
skilja på vägg, stup, skugga, hål, tak och golv.

5.
"this press conference is over.
I cant see you now,
I cant hear you now,
youre not here now,
la la la la. "

/hejdå

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ondska utstrålar sådanna bilder. Ooondska i ren gammeldags form. Det är något helt annat än japansk skräckfilm och taskiga amerikanska effekter från filmer med lika taskiga skådisar. Kika på ett sånt där kort och man får verkligen kika under sängen för... gamla gummor? Wei.
Och klart att du ska lägga upp luet konst på bloggen som du ritat och knåpat ihop. NU! Det är ju bara att fota det du ritat och sen lägga upp. Så du kan fasen inte smita undan nu. Nehepp!

Anonym sa...

Alltså... jag kan inte slita ögonen ifrån den där gumman till höger,uppe. Kolla in händerna liksom. Klor som bara väntar på att sträckas ut efter en. och de där demoniska ögonen! yyyl, jag kommer att drömma mardrömmar. Har du sett sådanna bilder då som man tog förr i tiden på människor när de dött? Uppklädda i sina finkläder en sista gång och fotograferad.. Morbida jäklar!!
Och jag väntar på lite arty stuf på bloggen din. NU! nu nu nu.

Japp, bilderna från bloggen idag är från början av sommaren. En junidag veckan innan min student. back in the days. Oh ohhh..

tIS sa...

19 dagar!!!!!!!!!
ska bli fantastiskt trevligt.. tror jag. jag kommer säkerligen bli biten av sydöstra jordens största malaria/HIV mygga..
åk till danmark vetja! kan vara skoj.. billigt med tåget är det ialalfall.
danske pille i röve