lördag 24 november 2007

tadaaaa:

ikväll blir det middag med hela familjen. vi kommer äta god mat och dricka vin från anderna.
och säkert bråka endel också. vi är en väldigt disfunktionell familj. lite som familjen adams möter the god father. jag önskar vi kunde vara lite mer som familjen i family guy. dom funkar inte så bra dom heller, men
på ett roligt sätt. vi skulle kunna ha en publik som skrattar och folk som skålar i champange när dagen är slut.
jag har inte så mycket mer att säga just nu. det dyker nog upp lite bilder imorn.

vi kan ta en veckans bild också:

/mama

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så länge ni inte beter er som "The Brady bunch", så är ni säkert helt sunda. Det finns nog ingen funktionell familj alls.

Anonym sa...

Wiii. Jag är nyss hemkommen ifrån Östersund och känner mig smått påkörd av ett tåg. Inte för att jag är det. Men för att jag är trött, har ont i fötterna, inte har druckit något idag och är allmänt virrig. Såg Moneybrother igår och dansade runt i klackar som gjorde ont. Jag döpte en kille till ostbågsmannen, satt och dinglade med benen i luften på ett bord på O´Learys ochfrös nästan lite ihjäl då det var iskallt ute. Vad har du gjort i helgen? Har du ont eller har dyu kunnat vara ute och hopplat du också?