lördag 2 februari 2008

en rubrik, välj vilken du vill

nä, ingen orkar just nu, ingen orkar gå ut och supa. det blir att vara hemma istället och slappa. jag har för det mesta sovit, spelat sly och varit ute i snöovädret. snön klöste mej riktigt ordentligt i ansiktet, men jag älskar det. det är såhär en vinter ska vara. jag satte mej och sket i en driva, sen gick jag in värmen. jag älskar kontrasten mellan kyla och värme. nu ska jag lägga mej i soffan och glo på supersugen. hoppas snön ligger kvar även imorn. svejs!

3 kommentarer:

tIS sa...

hmm.. sant. jag får rycka upp mig.
hmm, sånt är äckligt. min morsa fick ett sånt där grönt löv man har i visa grytor i halsen. så hon fick åka ambulans in till sjukan!
jag svalde ett tuggumi i ett skratt anfall härom veckan... det kommer ligga i min mage ett bra tag framöver nu. i ett avsnitt i vänner säger de att delar av tuggumit kommer vara kvar i magen ca 7 år.
tur att det var ett extra white tuggumi.
hej då

Anonym sa...

jag saknar snön lite. det är fint att höra nån som uppskattar den ibland

här är det varken snökallt eller varmt utan nån sorts mellanting

det är ju fint om man ska trilla hem full i en partyklänning i bara ben vilket sker typ fyra dagar av fem

Anonym sa...

kiberlie- ja man kanske hellre trillar på grus än i snö? nej jag vetefan.