tisdag 19 februari 2008

ändrade planer eller; man kan välja mellan galenskap och icke galenskap, väljer man icke galenskap är man galen

författaren och konsumentombudsmannen var och tittade på en båt idag. på något vis har bjällran övertygat författaren om att man måste ha en båt. dom ska köpa en skruttig så att dom kan bygga den till vad dom vill. författaren ritar upp skisser och bjällran sitter bredvid och dricker öl och råmar när han tycker att författaren kommer på nånting bra. jag hoppas att författaren fortfarande vill ha en fyllecykelsemester med mej i sommar. vi ska ju supa och åka förbi hagar och statyer och sjöar och konsumaffärer och sånt där. vi ska pumpa varandra i munnen med cykelpumpen. men nu kanske han åker ut med sin jävla båt istället. fint. jag tror att jag ska göra nånting farligt. sådär lagom farligt för jag har fortfarande ont i foten. jag ska gå in på ica, lägga mej på hyllan med toalettpapper och ligga kvar där tills dom stänger.

Ocelot

3 kommentarer:

beerbelly sa...

Inga dåliga planer de håller på med. Bra gott med öl också. Men ska inte ta dricka något gott idag.
Cykelsemester verkar cool bara det är bra väder.. annars får man väl tälta eller vad man gör.
Vila i hyllan du. Ta lambi eller något mjukt som kudde.
Sovgott och dröm väl!

Anonym sa...

beerbelly- skitsamma om det regnar, det är behagligt med regn. som inslagspapper. jag ska drömma väl, det ska jag. du med. du med.

tIS sa...

njae, det är väl inte mörkret som är det jobbiga. det är när man väl börjar tänka på allt jävligt som KAN finnas som det börjar bli knepigt. då går det inte sluta.

jag var på gymmet nu. den lille killen som knäcker mig i curls var där igen.. vi pratade lite. han var en trevlig kille.
bor du i en etta?

mokuahukka